BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 3, 2010

dan andai....


...dan andai matahari bersinar...
...aku tahu kau juga merasakan panahannya...

...dan andai bulan bertamu....
..aku yakin kau juga melihat sinarannya..

..dan andai bintang mampu menemani bulan..
..aku pasti kau akan sentiasa ditemani..

..dan andai bahagia itu menegur aku...
..aku tahu ia akan pergi..

..dan andai semua impian hanya mimpi..
..aku simpan semua rasa...

..dan andai aku dingin dan sepi...
..aku pinta jangan ditanya mengapa...

..dan andai aku menangis dan bersedih..
..aku tahu bukan kau lagi tempat diadu...

..dan andai aku seorang....
..aku hanya ditemani diriku...

..dan andai hari yang mendatang...
..aku tiada ruang, angin berhembus......
..aku titip kasih,sayang..cinta yg tak pernah hilang....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails