BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 25, 2010

.............netballers................


huhuhu~ilustrasi semata2

Salam, lama tak update keh3..aku cedera

MyEm0.Com

lutut aku berpusing 180 darjah. huk3 sadis betol. Disebabkan lutut aku yang cedera, tgn yang memegang tongkat, otak runsing mengenangkan kecederaan melanda diri. Maka aku tak mampu nak menaip huruf2 dilaptop nims.aku pun da tak tau nak tulis apa, papepun aku nak ucapkan tahniah pada kontijen dari Wilayah Persekutuan kerana menjadi johan bagi Kejohanan MAKSAK Bola Jaring 2010. Pada kontijen Johor, ngeee~~ ramai pulops yang injured. anyway tahniah jugak la sebab takde la terok sangat khen result hahaha

MyEm0.Com

(ketawa jahat) lepas jugak la target korang masuk suku akhir bertemu johan kejohanan tahun lepas kih3. Sajak la tu ngan team yang aku rasa completed di saat terakhir. huhu bole nak pergi ada 5-6 player gitew. dah dua hari nak bertolak baru dapat full squad. huhu sadis. Tahun depan, harapan dari aku awal2 la form team, training, fitness kena terbaekk. (sebab pelik la kan, takkan tiap2 tahun target sama jek masuk suku akhir, sedih betol la..harap2 MSN dan orang2 yang terlibat peka huhu). Hurmm JUMPA NEXT YEAR??

MyEm0.Com


(sambey toleh lutut aku, bole pakai laie tak nims?? warghhhhhhh FUTSAAAAAAAALLLL

MyEm0.Com


nota kaki : cik shalina, urrm arward hantar bole? berat la. tgn lenguh layan tongkat kohkohkohkohkoh

0 comments:

Related Posts with Thumbnails