BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 13, 2010

............feeling so low.............

Salam ..aku tengah midterm exam. Macam aku cerita sebelum ni, aku nyer preparation untuk sem ni #$@^&%&@%&@#$@%&%. Ya Allah, rasa sangat aku betol2 kalut. Masuk kelas biasa aku baca dulu buku, so bila dalam kelas takde la blur. HOPELESS, aku sendiri tak tau kenapa, satu topic untuk satu subjek pun aku gagal baca sebelum kelas.Hati takut result teruk, tapi aku tak buat apa2. Aku bebetol lost. Aku baca ekonomi. Tak masuk dalam kepala. esok aku nak amik paper math arghhhhhhhh..aku mcm nak lari jek rasa. dada mcm nak pecah. aku bebetol down. buku law aku tak sentuh lagi. huh? apa sey!!! aku bebetol rasa aku sorang.setiap langkah aku nie otak ligat memikirkan rumus2, kes2 yang perlu dihafal, hati pulak tak tenteram, sakit, mcmana nak ilangkan? aku tak leh tido. kejap bangun tgk buku, aku terbaring balik. Ya Allah, aku bebetol nak life aku yang dulu. Tapi masa tak mungkin mampu berputar balik. Apa yang aku ada sekarang itulah yang aku kena hadapi. Hati rasa mcm tak mampu. Sampai satu malam aku rasa sakit sangat pat ulu hati, gastrik ke? ke hati aku sakit? ke apa ke? tapi mmg aku tak tahan. Sampai nak menangis, nak menangis sebab sedih ke nak menangis sebab sakit? Ntah la. Dah la smpi sini jek, hati aku masih sakit. Otak dan badan penat. Kepada mereka yang aku sakiti aku minta maaf. Pada yang fikir aku punca life dia tunggang langang sebab aku aku minta maaf, aku minta maaf, aku minta maaf, aku minta maaf, aku minta maaf, aku minta maaf...jika jalan terbaek aku keluar dari life korang..aku akan lakukan sebab sakit nie aku sendiri da tak tertanggung

0 comments:

Related Posts with Thumbnails