BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 14, 2010

rindu SAJ FC clan..hohoho

ngeee~~miss mo travel sama2 ramai2 (sapo tado lam gambo bangun lambat)
terasa bagaikan 'ayam' yang sedang pandang penuh kelazatan oleh pihak lawan haha. selangor team. n we r d only futsal women club take part in dis game hoho..


briefing~~

second year of participation~bukan full teamates nims

alopzz..besh nya cuti tak yah gi keje. haha. dari khamis lepas aku tak gi keje, kehkehkehkeh..best woo. (tapi agak busan sebab rasa sorang sob sob sob). Nape aku tak gi keje? aku bz maka aku tak leh gi keje. haha. minggu ni aku outstation melaksanakan tanggungjawab yang buat aku kunun2 bz dari khamis lepas kohkohkoh..Ntah, mcmane tadi aku tetiba rasa lamanya aku tak pergi training futsal. haha padahal dua kali jek. tapi agak lama la. sebab jarak hari yang panjang. Aku main futsal tuk SAJ FC ngee. tak fofular pung huhu. aku join diz club since penubuhan hinggalah sekarang ni. Da masuk 5 tahun. Warghh, lama kan. Aku ingat lagi masa awal2 penubuhan team ni mmg la team 'ayam' haha sebab main mcm ayam atau nama saintifik nyer chicken hehe aku ckp mcm tows sebab kami main di mana ada bola disitu la kami secara 'sepakat membawa berkat' kami kejar bola dan nak tendang bola tu ramai2 haha. boleh juga disamakan seperti 'ikan di kolam' di campak makanan berebutsss mo makan. keh3 dah lama sket alhamdullilah adalah perkembangannya. Bole la sepak2 tapi kekadang sepak angin gaks. huhu. Team futsal aku ada dua coach satu coach player, satu lagi coach goalkeeper ;p. dedua agak giler tapi erkss garang T_T. Disebabkan aku rasa mcm tournament tak banyak di bahagian selatan nie maka team aku pun agak berkurangan sket la training nyer. Sekarang tengah hebat game i-metro tapi team aku tak leh main sebab kami dah terlibat dengan game Futsal Felda Kebangsaan FAM. Dah dua tahun la team aku terlibat ngan game ni tows yang agak terbatas penglibatan kami di game-game luar disebabkan syaratnya hanya dua pemain Felda dibenarkan di dalam satu team huhu. Team aku laks tak suka pecah2 kohkohkoh konon setia la tows haha. Sayang korang la ahaks..minggu ni pun aku tak dapat join training sebab errr..aku ada game netball haha cabutttttttsss

nota kaki : pesal lam 'lappy' aku lebih banyak gambo lama dari yg baru eh..huhu tgh berpikir kohkohkoh..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails