BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 16, 2010

aku sibuk kerana......


tangan si.....ikan kembung haha(candid) hahaha

beberapa pemain yg kehilangan arah haha

selamat hari selasa huhu..hari yang penat ah bagi aku. pagi training. petang training. malam frenly.pagi tadi aku dtg lmbat haha maka kena lari 10 round padang dengan laju. bole? haha "awak dtg kul bape ni? lari 10 round sampai centre third tows" (lega lam hati ingat padang besar haha) ayat lum habes.."lari laju" wakakakaka..coach aku mmg garang. yea dua minggu terakhir ni aku sibuk sebab aku main bola jaring.muahahahaha dah berkurun kots aku tak main bola jaring sejak dua menjak tiga menjak main futsal lansung tak join netball kihkihkih. team kali nims dah mcm reunion pun yea gaks haha ada antara mereka adalah teammates aku masa sekulah2 kih3 dan masuk liga2 di sekitar bandar selatan nims. dah ramai netballers nims status mereka da bertukars uhuks mereka tidak lagi 1! ada yang 1+1, 1+1+1/2 1+1+1, 1+1+2, haha teringat dulu(saat kegemilangan)haha duk gelak berbual.dan dialog nyer "agak2 laie 2-3 tahun mesti ko datang padang bawak anak kan, sibuk nak kejar bola kejar anak sekali, tak pun tepon2 ko nak ajak masuk game ko ckp tak leh aku peknen" muahaha yea yea maka perbualan tersebut da pung menjadi kenyataan.
netball nims tak boleh blah beb penatnya haha, seluruh badan digunakan. futsal guna kaki dan badan jek kots. ni netball pusing, lompat, kejar, kaki tangan mulut shumer guna kah3. dan malam ni tahniah frenly yang agak challenging kihkih sakit lutut woo kontrol foot work. lompat. turn. jerit2.lupa pulops nak tanya baper score nya. frenly tadi saja nak tengok combination one team. huh! main mcm ribut penat ahhhhhhhhhhh..penatttt..hahah dah la aku nak tidow. esok pasti kena dera laie.(aish). selamat malam. ahaksss..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails